Regulamin świadczenia usług w gabinecie OXIMA - treść dostępna także w gabinecie.
§1
Zapisy ogólne
- Wszelkie usługi świadczone przez gabinet OXIMA są wykonywane zgodnie z zapisami poniższego regulaminu.
- Skorzystanie z usługi wykonanej w OXIMA oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
- Niezastosowanie się klienta do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności gabinetu OXIMA za przeprowadzony zabieg.
- Osoby niepełnoletnie w wieku 1 – 18 lat mogą korzystać z oferty gabinetu wyłącznie za wiedzą i zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność, podpisując stosowne oświadczenie.
- Gabinet OXIMA nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w gabinecie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice, bądź ich prawni opiekunowie.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia gabinetu.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione bez nadzoru, do przechowywania cennych przedmiotów do dyspozycji klientów są ogólnodostępne szafki depozytowe.
§2
Cele i zadania
- Celem działania Gabinetu jest świadczenie usług z zakresu hiperbarycznej terapii tlenowej w komorze niskiego ciśnienia 1,3 ATA oraz masaże wibracyjne na aparaturze VITBERG.
- Do zadań Gabinetu należy w szczególności zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług terapii tlenowej w komorze hiperbarycznej oraz wibroterapii, przestrzeganie etyki zawodowej, działanie promujące profilaktykę zdrowia, przestrzeganie praw Klienta oraz świadczenie usług z uwzględnieniem potrzeb i bezpieczeństwa Klienta.
§3
Czas i miejsce świadczenia usług
- OXIMA - jest otwarty od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni świątecznych.
- Miejscem świadczenia usług jest siedziba Gabinetu.
- Zarówno pomieszczenie Gabinetu, jak i wykorzystywane w nim urządzenia spełniają wymagania, jakim powinny odpowiadać podmioty wykonujące działalność usługową.
§4
Zasady dla bezpieczeństwa realizacji usług w gabinecie OXIMA
- Dla bezpieczeństwa Klientów i uniknięcia obecności osób postronnych do gabinetu OXIMA Klienci są wpuszczani domofonem przez pracownika.
- Dla bezpieczeństwa i komfortu Klientów wizyty i usługi realizowane są po uprzednim zapisie wg grafiku wizyt.
- Osoby agresywne, będące pod wpływem używek lub niestosujące się do zaleceń personelu będą wypraszane.
- Dla płynnej realizacji wizyt oraz uniknięcia natłoku Klienci przychodzą na wizyty zgodnie z godziną zapisu.
- Klienci zawsze są proszeni na zabieg przez pracownika, miejscem oczekiwania Klienta jest poczekalnia.
- Klienci poruszają się na terenie gabinetu w obuwiu.
- Klienci przebierają się i zdejmują obuwie tuż przed rozpoczęciem zabiegu w wyznaczonym gabinecie.
- Teren gabinetu OXIMA jest monitorowany, kamery mają zasięg w częściach wspólnych i korytarzach. Monitoring objęty jest odrębnym regulaminem.
§5
Zasady rezerwacji i odwoływania wizyt
- Rezerwacji wizyty można dokonać telefonicznie pod nr tel.: 573 328 000, mailowo zapisy@oxima.pl, przez bramkę do zapisów online na portalu BOOKSY lub na miejscu, w siedzibie Gabinetu.
- Dokonując rezerwacji e-mail, telefonicznie lub osobiście w gabinecie należy podać imię, nazwisko i numer telefonu do kontaktu. Dokonując rezerwacji online przez bramkę BOOKSY należy podać imię, nazwisko, e-mail i nr telefonu – wymagane przez BOOKSY.
- Klient dokonując rezerwacji na zabieg tlenoterapii hiperbarycznej jest zobowiązany do uiszczenia zadatku w celu potwierdzenia woli zapisu – w każdej formie zapisu (online, telefonicznie, mailowo lub osobiście). W trakcie zapisu bramka SMS portalu wysyła SMS na podany numer telefonu Klienta i kieruje do systemu płatności online.
- Istnieje możliwość przeniesienia wizyty na inny termin pod warunkiem dostępności wolnych miejsc i telefonicznym uprzedzeniu o zmianie co najmniej 24 godziny wcześniej.
- Odwołania wizyty można dokonać telefonicznie nie później niż 24 godziny przed umówionym terminem - należy ustalić kolejny termin wizyty dla siebie lub kogoś z bliskich, a zadatek zostanie przeniesiony na ten kolejny termin. Jeśli zabieg się nie odbędzie, zadatek przepada z racji nie skorzystania z usługi i jednoczesnego zarezerwowania miejsca.
- Odwołanie wizyty później niż 24 godziny przed zaplanowanym terminem skutkuje przepadnięciem zadatku lub potrąceniem wizyty z pakietu przedpłaconych wizyt w ramach karnetu lub VOUCHERU.
- Klient, który nie odwołał zarezerwowanego terminu zabiegu min. 24h przed planowaną wizytą chcąc dokonać kolejnego zapisu będzie zobowiązany do dokonania przedpłaty zadatku za usługę w całości, który to przepada z chwilą niepojawienia się w umówionym czasie.
- Dla Klienta korzystającego z karnetu na minimum 10 wizyt dopuszcza się do jednego odwołania sesji w dniu wizyty (na mniej niż 24 godziny do umówionej wizyty), każde następne odwołanie sesji w dniu wizyty lub niestawienie się bez uprzedniej informacji skutkuje przepadnięciem wizyty – zostanie ona odnotowana jako zrealizowana.
- W przypadku rezerwacji online i chęci zmiany terminu wizyty można to zrobić online na swoim koncie BOOKSY lub należy kontaktować się telefonicznie lub mailowo.
- W razie spóźnienia sesja danego Klienta jest odpowiednio skrócona ze względu na kolejny zapis kolejnego Klienta.
§6
Zasady wykonywania zabiegów hiperbarycznej terapii tlenowej
- Przed przystąpieniem do świadczenia usługi terapii tlenowej klient wypełnia ankietę kwalifikacji do sesji tlenowej zawierającą informację o przeciwwskazaniach do terapii w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
- Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu hiperbarycznej terapii tlenowej (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o:
chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry, kostnego, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach, amalgamatach, metalowych implantach w ciele, przebytych udarach itd).
- Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Gabinetu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika Gabinetu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
- Klienci przed pierwszym zabiegiem są dokładnie informowani co do charakteru zabiegu oraz jak należy się do niego przygotować.
- W razie wątpliwości co do stanu zdrowia Klienta i bezpieczeństwa zabiegu pracownik ma prawo odmówić jego wykonania, ewentualnie Klient zostanie poproszony o dodatkowe opinie i wskazania od lekarza prowadzącego.
- Podczas wizyty pierwszorazowej pracownik dokładnie zapozna Klienta z budową komory oraz przebiegiem sesji, pracownik omówi z Klientem techniki odtykania uszu – niezbędne do odbycia zabiegu.
- Przebieg pierwszorazowego zabiegu zawsze wiąże się z pełnym nadzorem pracownika podczas etapu wzrostu ciśnienia w komorze hiperbarycznej. W przypadku szczególnych wskazań pracownik przebywa w towarzystwie Klienta obok komory przez cały zabieg.
- Obsługa komory, ustawianie jej parametrów, regulacja ciśnieniem należy do pracownika. Rodzaj ciśnienia, jak i ilości podawanego tlenu zależne będą od oceny przez pracownika indywidualnych preferencji Klienta oraz jego stanu zdrowia
- Przebieg regularnego zabiegu nadzorowany jest przez pracownika z zachowaniem intymności i spokoju Klienta, w przypadku szczególnych wskazań pracownik przebywa w towarzystwie Klienta obok komory przez cały zabieg.
- Klient jest zobowiązany do stosowania się do zaleceń pracownika, w razie braku współpracy ze strony Klienta, lub niepewnego zachowania Klienta dla jego bezpieczeństwa zabieg zostanie przerwany przez pracownika.
- Wszelkie próby ingerencji w przebieg zabiegu lub manipulowanie elementami komory będą skutkować przerwaniem zabiegu i ewentualną odmową realizacji zabiegów w przyszłości.
- Biżuteria i wszelkie ostre przedmioty/narzędzia, które mogą uszkodzić komorę należy pozostawić na zewnątrz.
- Obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia do komory substancji łatwopalnych: zapalniczek, zapałek, papierosów; urządzeń zasilanych bateriami np.: telefonów komórkowych oraz prasy codziennej (wyjątek stanowią kolorowe magazyny).
- W razie niedostosowania się do zakazu wnoszenia przedmiotów łatwopalnych lub zawierających elektronikę, baterie czy mechanizmy pracownik przerywa zabieg.
- W Gabinecie używa się preparatów do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowanych przez Narodowy Instytut Zdrowia-Państwowy Zakład Higieny. Urządzenia dezynfekowane są naturalnymi środkami do dezynfekcji o szerokim spektrum działania. Do dezynfekcji dłoni stosowane są preparaty do dezynfekcji skóry.
- Do komory rekomendujemy ubranie się w odzież ze 100% bawełny.
- Przed wejściem do komory należy zdjąć obuwie, w wejściu asystuje pracownik.
§7
Zasady wykonywania zabiegów masaży wibracyjnych VITBERG
- Przed przystąpieniem do świadczenia usługi masażu wibracyjnego klient wypełnia ankietę kwalifikacji do zabiegu zawierającą informację o przeciwwskazaniach do terapii w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
- Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Gabinetu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika Gabinetu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
- Klienci przed pierwszym zabiegiem są dokładnie informowani co do charakteru zabiegu oraz jak należy się do niego przygotować.
- W razie wątpliwości co do stanu zdrowia Klienta i bezpieczeństwa zabiegu pracownik ma prawo odmówić jego wykonania, ewentualnie Klient zostanie poproszony o dodatkowe opinie i wskazania od lekarza prowadzącego.
- Obsługa urządzenia masującego VITBERG, jego konfiguracja i ustawianie fotela należy do pracownika. Rodzaj masażu, jak jego intensywność zależne będą od oceny przez pracownika indywidualnych preferencji Klienta oraz jego stanu zdrowia
- Wszelkie próby ingerencji w przebieg zabiegu lub manipulowanie elementami urządzenia będą skutkować przerwaniem zabiegu i ewentualną odmową realizacji zabiegów w przyszłości.
- Przed położeniem się na aparaturę masującą VITBERG należy zdjąć obuwie, w ułożeniu się Klienta asystuje pracownik.
§8
Kartoteki klienta
- Każdy Klient w trakcie wizyty pierwszorazowej w gabinecie OXIMA jest proszony o wypełnienie karty danych Klienta, celem założenia kartoteki. Podawane dane to: imię i nazwisko, data urodzenia, telefon komórkowy.
- Dane są przechowywane w systemie recepcyjnym gabinetu i nikomu nieudostępniane. Wszelkie zapisy o stanie zdrowia oraz wykonywanych zabiegach są tajne i dostępne tylko dla pracowników gabinetu.
§9
Prawa i obowiązki Klienta
- W czasie korzystania z usług Gabinetu, Klient ma prawo do:
- poszanowania godności oraz uprzejmego traktowania przez personel Gabinetu,
- uzyskania rzetelnej informacji o proponowanej usłudze hiperbarycznej terapii tlenowej lub masażu wibracyjnego VITBERG, następstwach ich zastosowania lub zaniechania,
- pełnej dyskrecji jego osoby,
- pomocy i wyjaśnień o sposobie przygotowania do zabiegu,
- wyrażenia zgody lub odmowy wykonania zabiegu po uzyskaniu odpowiednich informacji.
- W czasie korzystania z usług Gabinetu, Klient ma obowiązek:
- stosować się do zaleceń personelu,
- poinformować personel o stanie swojego zdrowia, aktualnych i przebytych schorzeniach oraz istniejących przeciwwskazaniach do terapii,
- poinformować personel o aktualnych urazach, stanach bólowych i innych objawach powstałych wskutek przeprowadzonych zabiegów, gdyż może mieć to istotny wpływ na przebieg dalszej terapii,
- przestrzegania zasad higieny osobistej
§ 10
Reklamacje
- Gabinet OXIMA gwarantuje wykonanie usług z oferty w najwyższym standardzie wg wiedzy i umiejętności swoich pracowników, którzy są przygotowani do wykonywania zabiegów technicznie i merytorycznie.
- Od wadliwie wykonanej usługi klient może zgłosić reklamację, która zostanie rozpatrzona i zostaną zaproponowane rozwiązania, które, jeśli wina za wadę leży po stronie gabinetu usatysfakcjonują Klienta.
Sytuacje, kiedy gabinet nie ponosi odpowiedzialności: 1. brak oczekiwanych efektów 2. uszczerbki na zdrowiu po zabiegu wynikłe z zatajenia schorzenia lub leków przyjmowanych przez Klienta, 3. niestosowanie się do zaleceń w trakcie zabiegu i zaleceń pozabiegowych przekazanych przez personel, na skutek czego doszło do niepożądanych komplikacji.
- Wszelkie reklamacje należy kierować na adres mailowy kontakt@oxima.pl
§11
Vouchery upominkowe
- W Gabinecie dostępne są vouchery upominkowe, które można nabyć w siedzibie firmy na pojedynczą wizytę lub jej wielokrotność.
- Voucher można wykorzystać na zabiegi z oferty Gabinetu.
- Voucher realizowany jest w godzinach pracy Gabinetu.
- Rezerwacja odbywa się na zasadach ogólnych, określonych w §4 Regulaminu.
- Zmiana terminu jest możliwa jednorazowo zgodnie z zasadami ogólnymi.
- Voucher ważny jest 3 miesiące od daty zakupu.
- Voucher nie podlega wymianie na gotówkę.
- Voucher nie łączy się z innymi promocjami/ bonami.
§12
Przepisy porządkowe
- Na terenie Gabinetu istnieje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych oraz bycia pod ich wpływem, a także zażywania środków odurzających.
- Klienci przebywający na terenie Gabinetu zobowiązani są do poszanowania mienia będącego jego własnością oraz należącego do innych Klientów, jak również do zachowania czystości.
- Za zniszczenie mienia, o którym mowa w ust. 2, Klienci ponoszą pełną odpowiedzialność finansową.
§13
Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
- Dane osobowe klienta przetwarzane są na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Obowiązek informacyjny - RODO przekazywany jest Klientowi podczas pierwszej wizyty.
§ 14
Postanowienia końcowe
- Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem i przestrzegania jego zasad.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
- OXIMA zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu. O każdorazowej zmianie Regulaminu OXIMA powiadomi Użytkowników poprzez umieszczenie odpowiedniej informacji na stronach Serwisu.
- Niewyrażenie zgody na postanowienia Regulaminu jest równoznaczne z brakiem możliwości korzystania z usług Gabinetu.
- Wszelkie skargi/ wnioski Klient może składać na piśmie na adres korespondencyjny:
- Podmiotem odpowiedzialnym jest Well&Care Daria Grzechnik-Filipek, ul. Zygmunta Słomińskiego 19 lok 506, 00-195 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na kontakt@oxima.pl
- Wszystkie skargi/ wnioski rozpatrywane są w terminie 30 dni roboczych od dnia ich wpływu.